Logo

Son Güncelleme:11.05.2017

INTERNATIONAL TOUR OF ANKARA 2.2 11-14 MAYIS 2017

 

Race Programme

 

 

10.05.2017

15:00 Registration

16:00 Technical Meeting

Place: Anadolu Hotels Esenboğa Thermal

Address : Büğdüz Mh. Büğdüz Küme Evleri No:273-1

06750 Akyurt/Ankara, Turkey

Telefon : +90 312 841 6464

 

11.05.2017

Stage 1 – 173,0 km

Ankara, Şabanözü, Çerkeş, Kızılcahamam

12:00 Start

 

12.05.2017

Stage 2 – 115,8 km

Kızılcahamam – Beypazarı

11:00 Start

 

13.05.2017

Stage 3 – 118,8 km

Beypazarı – Göksu Etimesgut

10:00 Start

 

14.05.2017

Stage 4 – 116,7 km

Akyurt – Keçiören

10:00 Start

 

 

Stage 1                                              11.05.2017

Start Time                       : 12:00

Expected Finish Time    : 16:30

Stage Distance               : 173,0 km

 

Altitude Profile

 

 

Stage Map

Start Layout

 

Finish Layout

 

 

Direction

 

Remaining Distance Altitude Note ETA @ km/h
Kalan km Mesafe km İrtifa m Not Location Konum 37 39 41
173,0 0,0 933 m START, MAN Fabrikası önü, Çubuk yönü 12:00 12:00 12:00
172,4 0,6 # Işıklı kavşak 12:00 12:00 12:00
169,5 3,5 # Sirkeli Beldesi Kavşağı 12:05 12:05 12:05
167,4 5,6 # Esenboğa,Yıldırım Beyazıt Ünv.Kavşağı 12:09 12:08 12:08
164,0 9,0 # Güldarpı Mah.Kavşağı 12:14 12:13 12:13
162,5 10,5 # Ahi Evran Kavşağı 12:17 12:16 12:15
160,0 13,0 # Akyurt Kavşağı 12:21 12:20 12:19
158,2 14,8 # Çankırı-Şabanözü Kavşağı, Sol koldan düz, Çubuk yönü 12:24 12:22 12:21
157,7 15,3 # Işıklı kavşak, Düz 12:24 12:23 12:22
156,0 17,0 # Işıklı kavşak, Düz 12:27 12:26 12:24
155,5 17,5 # Çubuk Devlet Hastanesi 12:28 12:26 12:25
155,3 17,7 # Üniversite 12:28 12:27 12:25
154,9 18,1 # Işıklı döner kavşak, Düz 12:29 12:27 12:26
154,5 18,5 Çubuk Saat Kulesi Döner Kavşak, Sağa dönüş, Çankırı yönü 12:30 12:28 12:27
153,6 19,4 Cami (sağda) 12:31 12:29 12:28
153,4 19,6 Köprü 12:31 12:30 12:28
153,2 19,8 ! Hız kasisi 12:32 12:30 12:28
153,1 19,9 ! Hız kasisi 12:32 12:30 12:29
152,8 20,2 Cami (sağda) 12:32 12:31 12:29
152,6 20,4 # Kontrolsüz tali yol sapağı, düz 12:33 12:31 12:29
152,4 20,6 # Ankara’dan gelen yol kesişimi (sağdan gelen), düz 12:33 12:31 12:30
149,3 23,7 # Organize San.Bölgesi Kavşağı (Kontrolsüz) 12:38 12:36 12:34
146,0 27,0 # Taş ocağı (sağda) ayrımı, düz 12:43 12:41 12:39
142,5 30,5 # Karadana Sapağı (Solda), düz 12:49 12:46 12:44
141,8 31,2 Handeresi 1.Köprüsü 12:50 12:48 12:45
140,8 32,2 ! Keskin Virajlar 12:52 12:49 12:47
134,4 38,6 Handeresi 2.Köprüsü (Heyelan Bölgesi) 13:02 12:59 12:56
132,2 40,8 Emirler Köprüsü 13:06 13:02 12:59
131,6 41,4 Handeresi 3.Köprüsü 13:07 13:03 13:00
130,8 42,2 Kum ocağı şantiyesi (sağda) 13:08 13:04 13:01
129,4 43,6 # Oyumiğde Köyü Kavşağı 13:10 13:07 13:03
125,8 47,2 Çankırı İl Sınırı 13:16 13:12 13:09
125,4 47,6 Sarısu Kavşağı 13:17 13:13 13:09
124,0 49,0 Kum ocağı şantiyesi çıkışı (kontrolsüz) 13:19 13:15 13:11
123,8 49,2 Özbek Köyü 13:19 13:15 13:12
121,5 51,5 # Türbeler Mevkii Kavşağı, Soldan 13:23 13:19 13:15
120,8 52,2 # Kutluşar Köyü Sapağı, Soldan 13:24 13:20 13:16
118,1 54,9 Bulgurcu Köyü SPRİNT KAPISI 13:29 13:24 13:20
115,3 57,7 # Şeyh İbrahim Türbesi Sapağı, Soldan 13:33 13:28 13:24
112,5 60,5 # Şabanözü çift yol girişi, Sağdan devam 13:38 13:33 13:28
111,5 61,5 # Şabanözü Kavşağı, Orta yönüne düz devam 13:39 13:34 13:30
110,5 62,5 ! Karaören Köprüsü, Petrol önünden Orta yönü devam 13:41 13:36 13:31
110,1 62,9 # Çankırı Un Fab., Organize San.Böl. Kavşağı (kontrolsüz) 13:42 13:36 13:32
106,8 66,2 Karaören Köyü 13:47 13:41 13:36
105,7 67,3 Maden ocağı çıkışı (kontrolsüz) 13:49 13:43 13:38
104,2 68,8 # Çerçi Köyü Sapağı, Soldan 13:51 13:45 13:40
103,1 69,9 Bulduk Köyü 13:53 13:47 13:42
101,0 72,0 1310 m Bulduk Geçidi, rakım 1310 mt.YOKUŞ PRİMİ KAPISI 13:56 13:50 13:45
99,3 73,7 # Yenice Köyü Sapağı, Sağdan 13:59 13:53 13:47
97,0 76,0 # Hüyük Köyü Sapağı, Sağdan 14:03 13:56 13:51
96,0 77,0 # Elmalık Beldesi, Soldan 14:04 13:58 13:52
93,0 80,0 Kum ocağı şantiyesi (sağda ,kontrolsüz) 14:09 14:03 13:57
89,3 83,7 Baştak Köprüsü 14:15 14:08 14:02
87,9 85,1 Orta giriş 14:18 14:10 14:04
86,9 86,1 ! Çerkeş,İstanbul yol ayırımı, soldan, İstanbul yönü 14:19 14:12 14:06
85,2 87,8 Kanlıca Köprüsü 14:22 14:15 14:08
75,0 98,0 1478 m Saçakbeli Geçidi,rakım:1478 mt.(YOKUŞ PRİMİ KAPISI) 14:38 14:30 14:23
75,3 97,7 ! İnişte keskin ve dik virajlar 14:38 14:30 14:22
71,2 101,8 Güzelyurt Köyü 14:45 14:36 14:28
65,3 107,7 Saçak Köyü 14:54 14:45 14:37
63,9 109,1 TCDD Kontrollü demiryolu geçidi (hemzemin geçit) 14:56 14:47 14:39
62,5 110,5 ! Samsun-İstanbul Yolu Kavşağı, Sola, İstanbul yönü 14:59 14:50 14:41
58,2 114,8 # Karayolları Bakım Onarım Şefliği Kavşağı, düz 15:06 14:56 14:48
52,8 120,2 |& Çerkeş yol ayırımı, Sağdan 15:14 15:04 14:55
52,3 120,7 ! Köprü altından sola, Çerkeş yönü devam 15:15 15:05 14:56
52,2 120,8 # Kavşak, Düz, Ankara-Kızılcahamam yönü 15:15 15:05 14:56
51,1 121,9 TCDD Kontrollü demiryolu geçidi..(hemzemin geçit) 15:17 15:07 14:58
50,8 122,2 Ulusu Köprüsü 15:18 15:08 14:58
50,6 122,4 #/ Karayolları Parkı Kavşağı, Soldan 15:18 15:08 14:59
46,5 126,5 # Kontrolsüz köy yolu kavşağı 15:25 15:14 15:05
43,0 130,0 Karga Köyü (solda) 15:30 15:20 15:10
41,0 132,0 Ağaca Köyü ve barajı 15:34 15:23 15:13
38,0 135,0 # Sandalcı Köprüsü ve Köyü yol sapağı 15:38 15:27 15:17
36,0 137,0 Yumaklı Köyü 15:42 15:30 15:20
32,0 141,0 1610 m IŞIKDAĞI GEÇİDİ rakım:1610 mt.YOKUŞ SPRİNT KAPISI 15:48 15:36 15:26
28,0 145,0 ! Keskin virajlar iniş.. 15:55 15:43 15:32
26,7 146,3 Yukarı Çanlı Köyü ve mola yerleri 15:57 15:45 15:34
25,0 148,0 \# Belpınar Köyü Sapağı, Düz 16:00 15:47 15:36
23,6 149,4 Karagöl Sapağı 16:02 15:49 15:38
22,5 150,5 Yenimahalle Köyü 16:04 15:51 15:40
21,0 152,0 Aközü Köyü 16:06 15:53 15:42
19,0 154,0 Fındıklı Mah. 16:09 15:56 15:45
17,5 155,5 Güvem Bucağı, Şabankaya Köprüsü 16:12 15:59 15:47
8,3 164,7 ! TEHLİKELİ VE KESKİN VİRAJLAR İNİŞ BAŞLANGICI. 16:27 16:13 16:01
6,3 166,7 İnişte, Şantiye çıkışı (sağda,kontrolsüz) 16:30 16:16 16:03
3,8 169,2 İnişte, Şantiye çıkışı (solda, kontrolsüz) 16:34 16:20 16:07
3,0 170,0 ! Ankara-Kızılcahamam-İstanbul Kvşğı,Sola,Ankara yönü 16:35 16:21 16:08
0,0 173,0 964 m FINISH, ORMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ ÖNÜ 16:40 16:26 16:13

 

 

Stage 2                                              12.05.2017

Start Time                       : 11:00

Expected Finish Time    : 13:55

Stage Distance               : 115,8 km

 

 

Altitude Profile

 

 

Stage Map

 

Start Layout

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Finish Layout

 

 

Direction

 

Remaining Distance Altitude Note ETA @ km/h
Kalan km Mesafe km İrtifa m Not Location Konum 38 40 42
115,8 0,0 964 m Fodepar 11:00 11:00 11:00
114,6 1,2 Sanayii sapağı 11:01 11:01 11:01
114,4 1,4 Halit Zarman Köprüsü 11:02 11:02 11:02
113,0 2,8 Çeltikçi,Güdül otoban yönü,sağ şerite girilecek 11:04 11:04 11:04
112,1 3,7 Beton şantiyesi çıkışı (sağda, kontrolsüz) 11:05 11:05 11:05
108,3 7,5 Bedirler köyü geçişi ( Mandıralar bölgesi) 11:11 11:11 11:10
105,9 9,9 İnceğiz köprüsü 11:15 11:14 11:14
99,5 16,3 Demirören Köyü sapağı (solda) 11:25 11:24 11:23
97,0 18,8 Mahkemeağacın mahallesi geçişi 11:29 11:28 11:26
94,4 21,4 # Abacı Köyü kavşağı 11:33 11:32 11:30
91,8 24,0 # BağörenKöyü,Çeltikci,Güdül kavşağı,soldanÇeltikciGüdül yönü 11:37 11:36 11:34
91,1 24,7 Gümele köyü geçişi 11:39 11:37 11:35
89,2 26,6 Gümele köyü geçişi devamı 11:42 11:39 11:38
87,8 28,0 # Çeltikci köprüsü geçişi ve soldan Güdül yönüne devam 11:44 11:42 11:40
85,5 30,3 ADANA YEM FAB. (SPRİNT KAPISI) 11:47 11:45 11:43
85,5 30,3 Bağlıca Köyü (solda) 11:47 11:45 11:43
83,3 32,5 Alpagut Köyü 11:51 11:48 11:46
82,4 33,4 # Alpagut ve Başağaç Köyleri sapağı 11:52 11:50 11:47
79,1 36,7 Kışlak köyü girişi, Soldan Güdül yönüne devam edilecek 11:57 11:55 11:52
77,6 38,2 Özçatlı Köyü sapağı (solda) 12:00 11:57 11:54
76,4 39,4 Bademli Köyü sapağı (sağda) 12:02 11:59 11:56
72,8 43,0 Akçakese Köyü geçişi (sağda) 12:07 12:04 12:01
70,8 45,0 Güzelköy geçişi 12:11 12:07 12:04
68,8 47,0 # Güzelçiftlik Köyü geçişi, soldan Güdül yönüne devam 12:14 12:10 12:07
65,3 50,5 Yeşilöz beldesi geçişi,PTT,kavşağı,(SPRİNT KAPISI) 12:19 12:15 12:12
62,8 53,0 Yeşilöz köprüsü 12:23 12:19 12:15
61,3 54,5 GÜDÜL İLÇESİ giriş 12:26 12:21 12:17
59,8 56,0 # Güdül,Uruş,Ayaş,Ankara ayrımı,soldan,Ayaş,Ankara yönü 12:28 12:24 12:20
58,1 57,7 # Güdül Çıkışı kavşağı, soldan Ayaş yönüne devam 12:31 12:26 12:22
55,8 60,0 Sapanlı köyü geçişi 12:34 12:30 12:25
53,5 62,3 # Boyalı köyü sapağı (solda) 12:38 12:33 12:29
51,2 64,6 1160 m GÜDÜL SİVRİSİ GEÇİDİ rakım:1160 mt.(YOKUŞ PRİMİ KAPISI) 12:42 12:36 12:32
45,8 70,0 # Köy yolu çıkışı (sağda) 12:50 12:45 12:40
44,2 71,6 Yol kenarı alışveriş çadırları 12:53 12:47 12:42
42,6 73,2 İlhan Çay köprüsü 12:55 12:49 12:44
38,4 77,4 Ilıca Köprüsü ve Ilıca Köyü geçişi 13:02 12:56 12:50
34,3 81,5 # Ayaş-Beypazarı yol ayrımı,sağdan,Beypazarı yönü devam 13:08 13:02 12:56
28,1 87,7 Çağabey beldesi geçişi 13:18 13:11 13:05
22,3 93,5 # Döner kavşak (kontrolsüz) 13:27 13:20 13:13
20,1 95,7 Karaboğaz köprüsü 13:31 13:23 13:16
15,1 100,7 Dibek köyü sapağı (sağda) 13:39 13:31 13:23
14,6 101,2 İlhan Köprüsü 13:39 13:31 13:24
13,3 102,5 Bakpi Piliç Fab. Çıkışı (sağda) 13:41 13:33 13:26
12,9 102,9 Gömleksiz Köprüsü 13:42 13:34 13:27
12,4 103,4 # Döner kavşak (kontrolsüz) 13:43 13:35 13:27
3,8 112,0 BEYPAZARI GİRİŞİ,Alparslan Türkeş Bulvarı 13:56 13:48 13:40
3,0 112,8 Döner kavşak (kontrolsüz) 13:58 13:49 13:41
2,5 113,3 ! Sağdan tali çıkışlara dikkat 13:58 13:49 13:41
1,3 114,5 Sanayii döner kavşağı-Nallıhan yönüne devam 14:00 13:51 13:43
0,6 115,2 Kıbrıscık Köyü sapağı (sağda) 14:01 13:52 13:44
0,0 115,8 685 m FINISH, ATATÜRK PARKI FINISH 14:02 13:53 13:45

 

 

Stage 3                                              13.05.2017

Start Time                       : 10:00

Expected Finish Time    : 13:00

Stage Distance               : 118,8 km

 

 

Altitude Profile

 

Stage Map

 

Start Layout

 

Finish Layout

 

Direction

 

Remaining Distance Altitude Note ETA @ km/h
Kalan km Mesafe km İrtifa m Not Location Konum 38 40 42
118,8 0,0 685 m START, Beypazarı Ticaret Odası Önü 10:00 10:00 10:00
118,5 0,3 Köprü 10:00 10:00 10:00
118,2 0,6 # Kıbrıscık Karaşar Kavşağı, Düz 10:00 10:00 10:00
117,6 1,2 %| Kavşak, Sol koldan Uruç-Güdül yönüne devam 10:01 10:01 10:01
103,8 15,0 Tehlikeli iniş, sağa viraj 10:23 10:22 10:21
102,9 15,9 Malak Deresi 10:25 10:23 10:22
101,3 17,5 Tehlikeli iniş, sağa viraj 10:27 10:26 10:25
101,1 17,7 Süvari Köprüsü 10:27 10:26 10:25
97,7 21,1 |( Kavşak, sağa, Güdül yönü 10:33 10:31 10:30
94,7 24,1 Tepe ve tehlikeli iniş, sola viraj 10:38 10:36 10:34
94,2 24,6 Sağa tehlikeli viraj 10:38 10:36 10:35
93,9 24,9 Sola viraj 10:39 10:37 10:35
93,3 25,5 Tehlikeli iniş 10:40 10:38 10:36
93,1 25,7 Bozuk yol başlangıcı 10:40 10:38 10:36
93,0 25,8 Bozuk yol bitişi 10:40 10:38 10:36
90,4 28,4 # Yol ayrımı, düz devam 10:44 10:42 10:40
90,0 28,8 Sağa tehlikeli viraj, köprü 10:45 10:43 10:41
88,9 29,9 Tehlikeli iniş 10:47 10:44 10:42
88,4 30,4 Sola keskin viraj, AŞTİ Güdül İş Makineleri Şant,(solda) 10:48 10:45 10:43
87,9 30,9 Çiftlik (sağda) 10:48 10:46 10:44
87,5 31,3 Güdül Girişi 10:49 10:46 10:44
87,3 31,5 Tehlikeli iniş 10:49 10:47 10:45
87,0 31,8 # Kavşak, Düz, Güdül yönü 10:50 10:47 10:45
86,8 32,0 Güdül içi 10:50 10:48 10:45
86,1 32,7 |& Kavşak, Sağ koldan, Ankara Ayaş Yönü 10:51 10:49 10:46
85,9 32,9 Köprü 10:51 10:49 10:47
85,2 33,6 & Kavşak, Sağ koldan, Ayaş Yönü 10:53 10:50 10:48
82,4 36,4 Sapanlı Köyü 10:57 10:54 10:52
78,3 40,5 1160 m Güdül sivrisi, Rakım: 1160 m, YOKUŞ PRİMİ KAPISI 11:03 11:00 10:57
76,4 42,4 Tehlikeli iniş 11:06 11:03 11:00
75,1 43,7 Sağa viraj 11:09 11:05 11:02
69,8 49,0 Köprü 11:17 11:13 11:10
65,7 53,1 Ilıca Köprüsü 11:23 11:19 11:15
65,6 53,2 Ilıca Girişi 11:24 11:19 11:16
64,7 54,1 Ilıca Çıkışı 11:25 11:21 11:17
61,6 57,2 ! Naskom Kavşağı, Sola, Ayaş Yönü 11:30 11:25 11:21
56,5 62,3 # Döner Kavşak 11:38 11:33 11:29
55,6 63,2 # Döner Kavşak, Polatlı Ayrımı, Düz, Ankara Ayaş Yönü 11:39 11:34 11:30
53,8 65,0 # Kavşak, PO (sağ) 11:42 11:37 11:32
52,5 66,3 Ayaş Çıkışı 11:44 11:39 11:34
44,0 74,8 # Kavşak, Düz devam, Ankara Yönü 11:58 11:52 11:46
42,1 76,7 # Döner Kavşak, Düz, Ankara Yönü 12:01 11:55 11:49
38,6 80,2 # Döner Kavşak, Düz, Ankara Yönü 12:06 12:00 11:54
36,1 82,7 Köprü 12:10 12:04 11:58
35,0 83,8 Sağa viraj 12:12 12:05 11:59
32,8 86,0 L Döner Kavşak, Sola Dönüş, Karşıya giriş, Sola Dönüş 12:15 12:09 12:02
32,6 86,2 |& Sağa Giriş 12:16 12:09 12:03
32,0 86,8 Hız kasisi 12:17 12:10 12:04
31,8 87,0 Hız kasisi 12:17 12:10 12:04
31,5 87,3 Hız kasisi 12:17 12:10 12:04
31,4 87,4 # Yol Ayrımı, Düz devam 12:18 12:11 12:04
27,3 91,5 İncirlik Köyü 12:24 12:17 12:10
23,3 95,5 Fethiye Köyü 12:30 12:23 12:16
22,8 96,0 #/ Yol Ayrımı, Soldan devam 12:31 12:24 12:17
19,2 99,6 # Kavşak 12:37 12:29 12:22
19,1 99,7 Köprü, otoyol üstü 12:37 12:29 12:22
18,8 100,0 Sağa Dönüş 12:37 12:30 12:22
16,8 102,0 %| Sola Dönüş, Ankara yönü 12:41 12:33 12:25
16,6 102,2 Sağa viraj 12:41 12:33 12:26
16,4 102,4 %/ Yol ayrımı, soldan devam 12:41 12:33 12:26
16,1 102,7 \& Kavşak, Sağdan devam 12:42 12:34 12:26
15,6 103,2 Bozuk yol başlangıcı 12:42 12:34 12:27
15,3 103,5 Ankara yönü, sağa, bozuk yol bitimi 12:43 12:35 12:27
10,3 108,5 # Köprü, TAİ Sapağı, Ankara yönüne devam 12:51 12:42 12:35
7,1 111,7 # Işıklı Kavşak, Saray içi, Düz devam 12:56 12:47 12:39
4,8 114,0 Saray Yokuşu tepesi 13:00 12:51 12:42
4,1 114,7 #/ Yol Ayrımı, sol koldan devam 13:01 12:52 12:43
3,3 115,5 # Yol Ayrımı, sol koldan devam 13:02 12:53 12:45
2,8 116,0 Ankara girişi 13:03 12:54 12:45
0,0 118,8 853 m FINISH, Ankara Kapısı 13:07 12:58 12:49

 

Stage 4                                              14.05.2017

Start Time                       : 10:00

Expected Finish Time    : 12:50

Stage Distance               : 116,7 km

 

Altitude Profile

 

Stage Map

 

Start Layout

 

Finish Layout

 

 

Direction

 

Remaining Distance Altitude Note ETA @ km/h
Kalan km Mesafe km İrtifa m Not Location Konum 39 41 43
116,7 0,0 1043 m START, Akyurt Belediye Başkanlığı Önü 10:00 10:00 10:00
116,7 0,1 Akyurt Parkı çevresi, Sağa dönüş 10:00 10:00 10:00
116,5 0,2 Akyurt Parkı çevresi, Sağa dönüş 10:00 10:00 10:00
116,3 0,4 # Köprünün altından, Düz 10:00 10:00 10:00
116,3 0,5 2.” Köprüden sonra 2.sağdan Çubuk Cad. 10:00 10:00 10:00
115,9 0,8 Jandarma (solda) 10:01 10:01 10:01
115,7 1,0 Cami (solda) 10:01 10:01 10:01
115,6 1,1 #/ Yol ayrımı, Sol koldan, Çubuk yönüne 10:01 10:01 10:01
115,5 1,2 Hız Kasisi 10:01 10:01 10:01
115,4 1,3 Hız Kasisi 10:02 10:01 10:01
114,9 1,8 Cami (sağda) 10:02 10:02 10:02
113,9 2,8 Hız Kasisi 10:04 10:04 10:03
113,9 2,8 Okul (sağda) 10:04 10:04 10:03
113,8 2,9 Cami (solda) 10:04 10:04 10:04
113,7 3,0 Köprü 10:04 10:04 10:04
113,7 3,0 # Kavşak 10:04 10:04 10:04
113,6 3,1 |& Kavşak, Sağdan, Cücük Yönü 10:04 10:04 10:04
111,2 5,5 #/ Yol Ayrımı, Soldan 10:08 10:08 10:07
110,8 5,9 Köy Girişi 10:09 10:08 10:08
110,6 6,1 ! Kavşak, Soldan 10:09 10:08 10:08
110,5 6,2 %/ Yol Ayrımı, Soldan 10:09 10:09 10:08
110,4 6,3 Sağdan 10:09 10:09 10:08
110,2 6,5 ! Kavşak, çeşmeden sola, sonra düz 10:10 10:09 10:09
106,5 10,2 Köy Girişi 10:15 10:14 10:14
106,2 10,5 Kavşak, Sola, Akkuzulu Köyü 10:16 10:15 10:14
100,1 16,6 /# Yol Birleşimi 10:25 10:24 10:23
99,1 17,6 Bozuk Yol Başlangıcı 10:27 10:25 10:24
98,8 17,9 Bozuk Yol Bitimi 10:27 10:26 10:24
98,3 18,4 Hız Kasisi 10:28 10:26 10:25
98,3 18,4 # Kavşak, Düz 10:28 10:26 10:25
98,2 18,5 Hız Kasisi 10:28 10:27 10:25
97,5 19,2 Köprü 10:29 10:28 10:26
97,1 19,6 Hız Kasisi 10:30 10:28 10:27
97,0 19,7 Hız Kasisi 10:30 10:28 10:27
96,8 19,9 Sağa Dönüş 10:30 10:29 10:27
96,8 19,9 L Çubuk, Saat Kulesi, U dönüş, Ankara yönü 10:30 10:29 10:27
96,4 20,3 # Işıklı döner kavşak, Düz 10:31 10:29 10:28
95,9 20,8 Çubuk Devlet Hastanesi 10:32 10:30 10:29
95,4 21,3 # Işıklı kavşak, Düz 10:32 10:31 10:29
93,7 23,0 # Işıklı kavşak, Düz 10:35 10:33 10:32
93,2 23,5 # Işıklı kavşak, Düz 10:36 10:34 10:32
92,7 24,0 # Çankırı-Şabanözü Kavşağı, Düz, Ankara yönü 10:36 10:35 10:33
91,4 25,3 # Sünlü Kavşağı, (Akyurt), Düz 10:38 10:37 10:35
88,9 27,8 # Ahi Evran Kavşağı, Düz 10:42 10:40 10:38
87,4 29,3 # Güldarpı Kavşağı, Düz 10:45 10:42 10:40
85,6 31,1 Işıklı yaya geçidi 10:47 10:45 10:43
84,9 31,8 DHMİ (sağda) 10:48 10:46 10:44
84,1 32,6 # Esenboğa Mah. Kavşağı, Düz, Ankara yönü 10:50 10:47 10:45
83,5 33,2 # Işıklı geçit, Düz 10:51 10:48 10:46
82,0 34,7 Yenice Yol Ayrımı, Sağa dönüş, Dumlupınar yönü 10:53 10:50 10:48
81,6 35,1 Köprü 10:54 10:51 10:48
81,4 35,3 Cami (sağda) 10:54 10:51 10:49
81,0 35,7 %/ Yol Ayrımı, Soldan, Yenice-Dumlupınar Yolu devam 10:54 10:52 10:49
80,9 35,8 # Üniversite Kavşağı, Düz, Dumlupınar Yolu devam 10:55 10:52 10:49
78,8 37,9 Dumlupınar giriş 10:58 10:55 10:52
78,6 38,1 Sağa viraj 10:58 10:55 10:53
78,5 38,2 Dumlupınar içi Kavşak, Düz, 1.tur başlangıcı 10:58 10:55 10:53
76,4 40,3 # Kızılca Kavşağı, Düz 11:02 10:58 10:56
73,9 42,8 Karşıyaka giriş 11:05 11:02 10:59
71,5 45,2 %/ Yol Ayrımı, Sola dönüş, Dumlupınar-Sirkeli Yolu 11:09 11:06 11:03
70,9 45,8 Sirkeli Beldesi (Tabela) 11:10 11:07 11:03
70,8 45,9 %/ Yol Ayrımı, Sola dönüş, Dumlupınar-Sirkeli Yolu 11:10 11:07 11:04
70,4 46,3 Sirkeli Yeşilova giriş 11:11 11:07 11:04
69,6 47,1 ! Sola Dönüş, Abadan Köyü yönü 11:12 11:08 11:05
69,4 47,3 # Yol Ayrımı, Düz, Adnan Menderes Cad. 11:12 11:09 11:06
67,9 48,8 ! Yol Ayrımı, Sola Dönüş 11:15 11:11 11:08
67,0 49,7 Abadan Köyü 11:16 11:12 11:09
65,9 50,8 Tehlikeli İniş 11:18 11:14 11:10
65,7 51,0 %/ Yol Ayrımı, Soldan Devam 11:18 11:14 11:11
62,4 54,3 # Yol Ayrımı, Düz 11:23 11:19 11:15
62,2 54,5 # Yol Ayrımı, Düz 11:23 11:19 11:16
61,8 54,9 Cami (solda) 11:24 11:20 11:16
59,7 57,0 ! Kavşak, Sola Dönüş, Kurusarı Yolu, Dumlupınar yönü 11:27 11:23 11:19
57,1 59,6 ! Dumlupınar Kavşak, Sola dönüş, Kızılca Yönü, 2.tur 11:31 11:27 11:23
55,0 61,7 # Kızılca Kavşağı, Düz 11:34 11:30 11:26
52,5 64,2 Karşıyaka giriş 11:38 11:33 11:29
50,1 66,6 %/ Yol Ayrımı, Sola dönüş, Dumlupınar-Sirkeli Yolu 11:42 11:37 11:32
49,5 67,2 Sirkeli Beldesi (Tabela) 11:43 11:38 11:33
49,4 67,3 %/ Yol Ayrımı, Sola dönüş, Dumlupınar-Sirkeli Yolu 11:43 11:38 11:33
49,0 67,7 Sirkeli Yeşilova giriş 11:44 11:39 11:34
48,2 68,5 ! Sola Dönüş, Abadan Köyü yönü 11:45 11:40 11:35
48,0 68,7 # Yol Ayrımı, Düz, Adnan Menderes Cad. 11:45 11:40 11:35
46,5 70,2 %/ Yol Ayrımı, Sola Dönüş 11:48 11:42 11:37
45,6 71,1 Abadan Köyü 11:49 11:44 11:39
44,5 72,2 Tehlikeli İniş 11:51 11:45 11:40
44,3 72,4 %/ Yol Ayrımı, Soldan Devam 11:51 11:45 11:41
41,0 75,7 # Yol Ayrımı, Düz 11:56 11:50 11:45
40,8 75,9 # Yol Ayrımı, Düz 11:56 11:51 11:45
40,4 76,3 Cami (solda) 11:57 11:51 11:46
38,3 78,4 ! Kavşak, Sola Dönüş, Kurusarı Yolu, Dumlupınar yönü 12:00 11:54 11:49
35,7 81,0 Dumlupınar içi Kavşak, Sağa dönüş, 2.tur bitişi 12:04 11:58 11:53
35,6 81,1 %/ Yol Ayrımı, Sol koldan 12:04 11:58 11:53
33,4 83,3 # Kavşak, Düz, Yenice yönü 12:08 12:01 11:56
32,9 83,8 Cami (solda) 12:08 12:02 11:56
32,7 84,0 Köprü 12:09 12:02 11:57
32,3 84,4 Yenice Kavşağı, Sağa dönüş, Ankara yönü 12:09 12:03 11:57
29,4 87,3 Işıklı Kavşak 12:14 12:07 12:01
28,5 88,2 Havaalanı yolu ile birleşim 12:15 12:09 12:03
26,9 89,8 # Yonca, Düz 12:18 12:11 12:05
26,9 89,8 Köprü 12:18 12:11 12:05
26,9 89,8 Kapı 12:18 12:11 12:05
25,7 91,0 Battı Çıktı, Alttan 12:20 12:13 12:06
20,9 95,8 Yonca, Düz 12:27 12:20 12:13
19,1 97,6 Yonca, Düz 12:30 12:22 12:16
16,7 100,0 Sağa viraj 12:33 12:26 12:19
16,3 100,4 Sola viraj 12:34 12:26 12:20
16,2 100,5 Köprü 12:34 12:27 12:20
16,0 100,7 Sola viraj 12:34 12:27 12:20
15,7 101,0 Sağa viraj 12:35 12:27 12:20
15,3 101,4 Sola viraj, Tehlikeli İniş 12:36 12:28 12:21
14,8 101,9 Tünel Girişi 12:36 12:29 12:22
14,6 102,1 Tünel Çıkışı 12:37 12:29 12:22
13,0 103,7 # Işıklı Kavşak, Düz, İrfan Baştuğ Cad. 12:39 12:31 12:24
12,1 104,6 ! Sola giriş, Keçiören Yönü 12:40 12:33 12:25
11,8 104,9 Yol birleşimi 12:41 12:33 12:26
11,6 105,1 # Kavşak, Düz 12:41 12:33 12:26
11,4 105,3 # Döner Kavşak, Düz 12:42 12:34 12:26
11,3 105,4 Dr.Besim Ömer Cad. 12:42 12:34 12:27
10,8 105,9 Köprü (üstten) 12:42 12:34 12:27
10,6 106,1 %/ Yol Ayrımı, Sol koldan devam (Zileliler Sok.) 12:43 12:35 12:28
10,5 106,2 Işıklı Kavşak 12:43 12:35 12:28
10,2 106,5 ! Sola Dönüş, Fatih Cad. 12:43 12:35 12:28
10,1 106,6 Şelale (solda) 12:44 12:36 12:28
10,0 106,7 Kriteryum Parkuru (1.tur başlangıç) 12:44 12:36 12:28
9,6 107,1 Benzin İstasyonu (solda) 12:44 12:36 12:29
9,4 107,3 # Yol Ayrımı, Düz 12:45 12:37 12:29
8,9 107,8 |& Fatih Köprüsü girişi, Sağ koldan alttan devam 12:45 12:37 12:30
8,7 108,0 L Fatih Köprüsü ayakları altından U dönüş 12:46 12:38 12:30
8,5 108,2 |% Fatih Köprüsü yol birleşimi 12:46 12:38 12:30
7,9 108,8 Ara Yol (solda) 12:47 12:39 12:31
7,8 108,9 Kalaba Lisesi (solda) 12:47 12:39 12:31
7,1 109,6 ! Sola Dönüş 12:48 12:40 12:32
6,8 110,0 1.tur bitiş, Finiş Çizgisi, Türk Büyükleri önü 12:49 12:40 12:33
6,7 110,0 ! Sola Dönüş, Fatih Cad. 12:49 12:40 12:33
6,2 110,5 Benzin İstasyonu (solda) 12:50 12:41 12:34
6,0 110,7 # Yol Ayrımı, Düz 12:50 12:42 12:34
5,5 111,2 |& Fatih Köprüsü girişi, Sağ koldan alttan devam 12:51 12:42 12:35
5,3 111,4 L Fatih Köprüsü ayakları altından U dönüş 12:51 12:43 12:35
5,0 111,7 |% Fatih Köprüsü yol birleşimi 12:51 12:43 12:35
4,5 112,2 Ara Yol (solda) 12:52 12:44 12:36
4,3 112,4 Kalaba Lisesi (solda) 12:52 12:44 12:36
3,6 113,1 ! Sola Dönüş 12:54 12:45 12:37
3,4 113,3 2.tur bitiş, Finiş Çizgisi, Türk Büyükleri önü 12:54 12:45 12:38
3,3 113,4 ! Sola Dönüş, Fatih Cad. 12:54 12:45 12:38
2,9 113,8 Benzin İstasyonu (solda) 12:55 12:46 12:38
2,7 114,0 # Yol Ayrımı, Düz 12:55 12:46 12:39
2,2 114,5 |& Fatih Köprüsü girişi, Sağ koldan alttan devam 12:56 12:47 12:39
2,0 114,7 L Fatih Köprüsü ayakları altından U dönüş 12:56 12:47 12:40
1,7 115,0 |% Fatih Köprüsü yol birleşimi 12:56 12:48 12:40
1,2 115,5 Ara Yol (solda) 12:57 12:49 12:41
1,0 115,7 Kalaba Lisesi (solda) 12:58 12:49 12:41
0,4 116,3 ! Sola Dönüş 12:58 12:50 12:42
0,0 116,7 880 m FINISH, 3.tur bitiş, Finiş Çizgisi, Türk Büyükleri önü 12:59 12:50 12:42

 

 

ÖZEL DÜZENLEMELER

 

1.ORGANİZASYON

1. Ankara Turu;

Organizasyon Komitesi: Türkiye Bisiklet Federasyonu

Nergis Sokak No:7 (Via Tower İş Merkezi) Kat:8 Daire:15 Söğütözü/ANKARA – TÜRKİYE

Tel: +90 312 310 96 13 – Fax:+90  312 312 12 75

E-mail: info@bisiklet.gov.tr

Yarış, UCI kuralları çerçevesinde gerçekleştirilecektir.

2. MÜSABAKANIN KATEGORİSİ

Müsabaka Elit Erkekler ve U23 yaş altı sporcularının katılımıyla yapılacaktır. UCI’nin Avrupa yarış programına dahil olup 2.2 kategorisindedir. UCI Yarış puanlaması aşağıya çıkarılmıştır:

  • Genel klasmanda yer alan ilk 8 sporcunun müsabaka sonucunda UCI’dan alacağı puanlar sırasıyla

40;30; 16;12;10;8;6;3 puan.

  • Etap klasmanlarında ilk 3 sporcunun alacağı puanlar 8,5,2 puan.
  • Günlük Genel Klasman birincisi ( Turkuaz Mayo ) 4 puan.

3.KATILIM

UCI 2.1.005 Kuralı gereğince; müsabakaya katılabilecek takımlar; ülkelerinin UCI Profosyonel Continental Takımı, UCI Continental Takımları, Milli Takımlar, bölge ve kulüp takımlarıdır.

UCI 2.2.03 Kuralı gereğince; Takımlar min.5, max. 8 sporcudan oluşacaktır.

4.YARIŞMA OFİSİ

Takım Yetkilileri müsabakaya katılacak olan sporcuların listesini vermek ve numaralarını almak üzere 10 Mayıs 2017 tarihinde 15.00 ile 16.00 arasında yarış ofisinde olmalıdırlar. (Anadolu Hotels Esenboğa Thermal)

UCI 1.2.087 Kuralı gereğince; yarışın teknik toplantısı 10 Mayıs 2017 tarihinde saat 16.00 da yapılacaktır. (Anadolu Hotels Esenboğa Thermal)

5.TUR RADYOSU

Bütün takım araçlarının telsiz bağlantısı organizatör tarafından yaptırılacaktır. Radyo frekansları bültenlerle duyurulacaktır. 1.Kanal-Hakem, 2.Kanal-Genel, 3.Kanal-Güvenlik Motorları

6.TARAFSIZ TEKNİK ARAÇ

Yarışta 2 adet Shimano tarafsız teknik araç olacaktır.

7.RAVİTAYMAN

Ravitayman müsabakanın 50 km’den son 20km’ye kadar yarış komiserinin izni ile 15 ve daha az sporcunun olduğu gruplarda, grubun sonunda araçtan yapılır.

8.ZAMAN LİMİTİ

Bütün etaplarda uygulanacak zaman limiti %20’dir. Yarış Komiseri bu zaman limitini Yarış Direktörü ile konuşarak değiştirilebilir. Bu değişiklikler olur ise etap startından önce duyurulacaktır.

9.KLASMANLAR

a) Yokuş Klasmanı : Yokuş Klasmanı ile ilgili kategorilere göre puanlamalar aşağıdaki gibidir.

B kategorisi Yokuş Primi:5; 3; 2; 1 Puan

Bu klasman birincisi Kırmızı mayo giyecektir. Bu kategorinin klasmanı; Bu klasmana ait olan primlerin toplanması ile hesaplanacaktır. UCI 2.6.017 kuralına göre; Yokuş Klasmanındaki eşitlik halinde aşağıdaki kriterlere göre derecelendirme yapılacaktır.

1.Yokuş Klasmanında ( B kategori ) derecelere bakılır.

2.Genel Klasmanındaki yerine bakılır.

b) Puan Klasmanı : Puan Klasmanı; Her yarışın sonunda oluşacak puanlara ve etap içerisinde olacak olan ara sprint puanlarının toplamı ile oluşacaktır. Ara sprintler de ilk 3 sporcuya 5; 3; ve 1 Puan; Her etabın sonunda oluşan etap ferdi klasmanda yer alan birinci sporcuya 15; ikinciye 14; üçüncüye 13; dördüncüye 12; beşinciye 11; altıncıya 10; yedinciye 9; sekizinciye 8; dokuzuncuya 7; onuncuya 6; on birinciye 5; on ikinciye 4; on üçüncüye 3; on dördüncüye 2 ve on beşinciye ise 1 puan verilir.

Bu klasman birincisi yeşil mayo giyecektir. UCI 2.6.017 kuralına göre; Puan klasmanındaki eşitlik halinde aşağıdaki kriterlere göre değerlendirme yapılacaktır.

1.Kazanılan etap sayısına bakılır.

2.Kazanılan ara sprint sayısına bakılır.

3.Genel klasmandaki yerine bakılır.

c) Takım Klasmanı: UCI 2.6.016 kuralına göre; Takım Klasmanı, ferdi klasmanda o takımın en iyi zamana sahip 3 sporcusunun zamanının toplanması ile hesaplanır. Eşitlik halinde zamanı hesaplanan 3 en iyi sporcunun dereceleri toplanır. Eşitlik halinde ise bu en iyi 3 sporcunun içerisinde en iyi dereceye sahip olanların dereceleri karşılaştırılır.

Genel Takım Klasmanında ise; O takıma ait etap ferdi klasmanda oluşan en iyi 3 sporcunun zamanı toplanarak etap takım klasmanı oluşturulur Eşitlik halinde ise;

1.Etap takım klasmanında oluşan ilk dereceye bakılır.

2.Etap takım klasmanında oluşan ikinci dereceye bakılır. Vb.

Eşitlik halen devam ediyor ise, Takımlar Genel Ferdi Klasmandaki en iyi sporcularının yerine göre tespit edilir. 3 sporcudan daha az sporcusu olan takımlar, genel takım klasmanı içerisinde değerlendirilmezler.

d) Zaman Ödülleri: Zaman ödülü, ferdi genel klasmanı etkileyecek olup bütün etapların sonunda dereceye giren ilk 3 sporcuya 10; 6; 4; saniye olmak üzere zaman ödülü verilir. Sprint kapıları zaman bonusu kazandırmaz.

e) Ferdi Klasman: Ferdi klasman, her bir sporcunun her etapta almış olduğu zamandan kazandığı bonifikasyonu düşülerek zaman cezası eklenerek çıkarılacaktır. En düşük zamana sahip olan sporcu kazanandır. Bu klasman birincisi turkuaz mayoyu giymeye hak kazanır.

Eşitlik halinde ise UCI 2.6.015 kuralına göre; daha önceki etaplarda alınan dereceler toplamına bakılır, yine eşitlik bozulmadığı takdirde son etaptaki derece değerlendirmeye alınır.

10.DOPİNG KONTROL TESTLERİ

UCI kurallarına göre müsabakalar esnasında performans artırıcı ilaç kullanmak yasaklanmıştır. Doping kontrolleri yarış esnasında günlük olarak istenildiği takdirde yapılacaktır. Doping testine girecek sporcular müsabaka sonunda duyurulacaktır.

11.ÖDÜL TÖRENİ

Etap sonunda dereceye giren ilk üç sporcu ve diğer klasmanlarda dereceye giren sporcular, etap sonunda düzenlenecek olan ödül töreninde hazır bulunacaklardır. Finişten sonra sporcular podyuma çıkarılacaklar ve tören bitene kadar podyumu terk etmeyeceklerdir. Törene katılmayanlar cezalandırılacaklardır.

12.CEZALAR

UCI’nin belirlemiş olduğu ceza tablosu uygulanacaktır.

Bütün cezalar Genel Ferdi Klasmana karşı sayılacaktır. Ödül törenine katılmayan sporcuya herhangi bir ödül verilmeyecektir. Yapılan ihlallerin önemine göre komiserler kurulunun alacağı kararla, etap ferdi klasmana da dahil edilebilir.

13.TAKIMLAR

Takım şefleri, takımlarını temsil ederler ve takımlarının bütün hareketlerinden ve disiplininden onlar sorumludurlar.

Takım araç sıralaması takımın genel klasmandaki en iyi sporcusunun yerine göre yapılır ve konvoy düzeni sağlanır.

Bütün takım araçları yarış direktörü ve yarış komiserinin talimatlarına göre hareket ederler. Bütün araçlar Türkiye’de uygulanan trafik kurallarına göre kullanılacaktır.

14.SPORCULARIN DAVRANIŞ VE SORUMLULUKLARI

Sporcular imza dosyalarını starttan 30dk. öncesinden başlayarak son 10 dk.ya kadar imzalayacaklardır.

Sporcular yarış içerisinde ve diğer zamanlarda centilmen bir tavır izleyeceklerdir. Organizasyon tarafından kendilerine verilen numaraları kullanacaklardır.

Bu numaralar kesilmeyecek, katlanmayacak ve görünüşleri bozulmayacaktır. Sporcular yarışlarda daha önce toplantıda organizasyona ibraz edilen formalarla veya lideri bulundukları klasmanlara ait formalarla yarışacaklardır. Bu formalar sırasıyla, Birinci; Turkuaz Mayo, İkinci; Yeşil Mayo, 3; Kırmızı Mayo, olup; yarış esnasında sert, güvenli kask kullanacaklardır. Herhangi bir yağmurluk kullanılması gerekirse, numaranın kolay okunabileceği transparan yağmurluk tercih edilecektir. Numarası kolay okunamayan sporcular cezalandırılacaktır. Sporcular bütün trafik kurallarına, müsabaka içerisindeki görevlilerin ikazlarına uyacaklar ve müsabaka içerisinde hareket eden araçlar için sol şeridi boş bırakacaklardır. Sporcular ekipman, jant ve bisiklet değişimini sadece kendi takımından yapabilirler. Takımlar, kendi takımından kaza geçiren, lastik patlatan veya mekanik problemi olan sporculara yardımcı olabilirler. Sporcular başka sporcu ya da başkaları tarafından itilmemeli veya çekilmemelidir. Araçlar tarafından da itilmemeli veya çekilmemelidirler.

15.DİĞER

Burada bahsedilmeyen kurallarla ilgili karar verme yetkisi yarış direktörü, yarış komiseri ve organizatöre aittir. Bütün kararlar UCI Kuralları ile uyuşmalıdır.  Kişiler (sporcu, idareci, mekanisyen, görevli) yarışta görev alarak bu kuralları kabul etmiş sayılır ve uymakla yükümlüdür.

 

SPECIFIC REGULATIONS

Article 1: TOUR OF ANKARA is organised by the:

Committee of Organization: Turkish Cycling Federation,

Nergis Sokak No:7 (Via Tower İş Merkezi) Kat:8 Daire:15 Söğütözü/ANKARA – TÜRKİYE

Tel: +90 312 310 96 13 – Fax:+90  312 312 12 75

E-mail: info@bisiklet.gov.tr

The race will be held under the regulations of the Internatıonal Cycling Union.

Article 2: TYPE OF EVENT

The event is open to riders “Men Elite” and “Under 23” categories. The event is entered in the UCI European Calendar. The event is registered as a class 2.2 event. In conformity with the UCI rules, points are awarded as follows for the Elite and Under 23 Men’s UCI Europe Tour Ranking and  for Elite and Under 23 Men’s UCI World Ranking:

  • 40; 30; 25; 20; 15; 10; 5; 3; 3; 3 for the first 10 riders in the final general classification
  • 7; 3; 1 points for the first 3 riders of each stage
  • 1 points to the leader of the general classification per stage

Article 3: PARTICIPATION

As in article 2.1.005 of the UCI regulations, the event is open to the following teams:

UCI Professional Continental Teams of the country, UCI foreign Professional Continental Teams (max.2), UCI Continental Teams; National Teams, regional and club teams;

As per article 2.2.003 of the UCI Regulations, teams must be formed of a minimum of 5 and maximum of 8 riders.

Article 4: RACE HEADQUARTERS

Team representatives are requested to confirm their starters and collect their race numbers at the race headquarters from 15:00 to 16:00 on the 10th May 2017. (Anadolu Hotels Esenboğa Thermal)

The Team Managers meeting, organised in accordance with article 1.2.087 of the UCI Regulations, in the presence of the members of the Commissaires Panel, is scheduled at 16:30 on 10th May 2017. (Anadolu Hotels Esenboğa Thermal)

Article 5: RADIO TOUR

The Race Organisation will provide a “Radio Tour” service for all team vehicles, The radio sets will be issued before the race start. Frequency will be declare by bulletins. 1.Channel – Commissaires, 2.Channel – Common, 3.Channel – Security Motors

Article 6: NEUTRAL TECHNICAL SUPPORT

The Race Organization will provide 3 Shimano Cars for neutral technical vehicles.

Article 7: FEEDING DURING THE STAGE

Feeding will be permitted from 50kms after the “Real Start” until 20kms before the Finish line. All such feeding from team vehicles must be behind the car of the Commissaire unless there are 15 or less riders in the group. In the stages exceeding 150 km, feeding will also possible at the fixed feding zones.

Article 8: FINISHING TIME LIMITS

There will be a time limit of %20 of the time of the stage winner daily.

In exceptional cases only, unpredictable and of force majeure, the commissaires panel may extend the finishing time limits after consultation with the organiser.

Article 9: CLASSIFICATION AND TIME BONUSES

A) Individual Classification

The individual classification by time is decided by the time of each rider on each stage, less any bonuses and plus any penalties. The rider with the lowest aggregate time is the winner. The leading rider in this classification will wear a TURQUOISE jersey.

In accordance with article 2.6.015 of UCI Regulations, in the event of a tie with two or more riders having an equal time, the following criteria shall be applied until the tie is broken: The placings on each stage shall be added to decide the winner and, as a last resort, the place obtained on the last stage ridden shall be taken into consideration.

B) Points Classification

The point’s classification will be decided by totalling the points awarded in each of the stages and in the intermediate sprints.

Points are awarded for each intermediate sprint as detailed in the stage details in the race manual:

5 pts; 3 pts; and 1 point for the first 3 riders placed.

Points are awarded for each stage finish: First – 15pts; 2nd – 14pts; 3rd – 13pts; 4th – 12pts; 5th – 11pts; 6th – 10pts; 7th – 9pts; 8th – 8pts, 9th – 7pts, 10th – 6pts, 11th – 5pts, 12th – 4pts, 13th  – 3 pts, 14th – 2pts, 15th 1point.

The leader of the classification will wear a GREEN jersey.

In accordance with article 2.6.017 of UCI Regulations, in the event of a tie in the individual general classification by points, the following criteria shall be applied until the tie is broken:

1.Number of stage wins.

2.Number of wins in the intermediate sprints which count towards the points general classification.

3.Final general classification by time

To receive the prizes for the general classification, each rider must have completed the whole course of the race within the time limits set by the race regulations.

C) Mountain Classification

The following points will be awarded for each category of counting climb:

  • 5pts ; 3pts; 2pts; 1 point

The general classification will be decided by totalling the points scored on all the counting climbs. The leader of the classification will wear a RED jersey.

In accordance with article 2.6.017 of UCI regulations, in the event of a tie in this classification on the following criteria shall be applied until the tie is broken:

1.Number of first places in all counted climbs.

2.Final general classification by time

To receive the prizes for this general classification, each competitor must have completed the whole course of the race within the time limits as set by the race regulations.

D) Team Classification

In accordance with article 2.6.016 of the UCI regulations, the team classification for the day shall be calculated on the basis of the sum of the three best individual times from each team. In the event of a tie, the teams are separated by the sum of the places acquired by their best three placed riders on the stage. In the event that the position is still tied, the teams are separated by the placing of their best placed rider on each stage.

The team general classification shall be calculated on the basis of the sum of the three best individual times from each team in each stage ridden. In the event of a tie, the following criteria shall be applied in order until the teams are separated:

1.Number of first places in the daily team classifications

2.Number of second places in the daily team classifications etc.

In the event that the position is still tied, the team are separated by the placing of their best placed rider in the individual general classification.

Any team reduced to fewer than three riders shall be eliminated from the team general classification.

The riders of the team leading the team classification shall be required to wear the corresponding distinctive bib number if required by the organiser.

E) Time Bonuses

Time bonuses which will apply only to the individual general classification are awarded on all stages and will be awarded for the stage finish as follows; 10, 6, 4 seconds to the first three riders. Intermediate sprints don’t give time bonuses.

Article 10: ANTI-DOPING TESTS

The use of any form of drugs, as defined in UCI Regulations, is prohibited. Anti-Doping Controls may be imposed during the race and competitors MUST check daily to see if they are required for the Control. A notice will be displayed close to the race finish and at the Control stating which riders are required. UCI Regulations relating to Controls will be strictly applied. Where applicable, local anti-doping legislation would be implemented in addition to the UCI’s anti-doping rules. Any controls imposed will be in the race headquarters hotel of that stage finish.

Article 11: OFFICIAL AWARDS CEREMONIES

The first three riders on each stage and the leader in each classification must attend the protocol ceremony at the stage finish and also to attend the press conference that follows, daily. Riders required for the ceremonies must report to the Podium by the finish line immediately that they have completed the stage and may not depart from the Podium until released by the race organisation. Riders not attending the respective ceremonies will be penalised.

Article 12: PENALTIES

The UCI scale of penalties is the only one applicable.

All punishments and penalties shall count against individual general classifications. They may, depending on the gravity of the infringement and if so decided by the Commissaires Panel, be applied to the individual stage classification.

Article 13: TEAMS

The team managers represent their teams and responsible for all their activity from a technical point of view and also for their discipline. Team vehicles which travel with the race will be driven in convoy order determined by the classification of their leading rider in the general classification. All vehicles will be driven according to the instructions of the Commissaires Panel or the race organization. All vehicles will be driven in accordance with the traffic rules of Turkey.

Article 14: CONDUCT OF RIDERS AND THEIR RESPONSIBILITIES

Riders must sign on, themselves, before every stage start at the signing on point which will be open from 30 minutes until 10 minutes before the start time. Riders must behave in a sporting fashion during the race and at all other times. Riders must wear the numbers issued to them by the race organisation. These numbers must not be folded, cut or defaced in any way and must be worn clearly visible. Riders must wear rigid safety headgear (UCI 1.3.031) at all times when racing. Any rain coat or similar garment that is worn must be of transparent material and the rider’s race body numbers must be clearly visible. Riders whose body numbers are not clearly visible at all times will be penalised. Riders must comply with all traffic rules and the instructions of police or race officials and ride so as to keep the left hand side of the road clear to allowing the passing of race vehicles. Riders may only Exchange an accident, puncture or other mechanical trouble who are members of their own team. Riders may not push another rider or be pushed or receive a tow or a pull by another rider or other person. They may not take pace or receive or take a push or tow from any vehicle.

Article 15: OTHERS

For evertyhing not mentioned at the present Regulation, responsible to decide is the Race Director, The Commissaires Panel and the Organizer of the race. All decisions must comply with the UCI regulations. All persons by taking part in the race, whether as riders, officials or in an other capacity, confirm that they accept and agree to abide by these regulations.

ARTICLE 16: ENVIRONMENTAL PROTECTION

Riders and followers must behave responsibly with regards to the environment in all circumstances. Organiser sets up collection areas which are specifically designated to recover waste. Riders must only dispose of their waste, water bottles or any other object in these specially equipped areas.

 

 

PRIZES / ÖDÜLLER

Ranking Stage 1 Stage 2 Stage 3 Stage 4 General Ranking
Derece Etap 1 Etap 2   Etap 3  Etap 4 Classification Derece
1. 482 € 482 € 482 € 482 € 964 € 1.
2. 240 € 240 € 240 € 240 € 480 € 2.
3. 120 € 120 € 120 € 120 € 240 € 3.
4. 60 € 60 € 60 € 60 € 120 € 4.
5. 48 € 48 € 48 € 48 € 96 € 5.
6. 36 € 36 € 36 € 36 € 72 € 6.
7. 36 € 36 € 36 € 36 € 72 € 7.
8. 24 € 24 € 24 € 24 € 48 € 8.
9. 24 € 24 € 24 € 24 € 48 € 9.
10. 12 € 12 € 12 € 12 € 24 € 10.
11. 12 € 12 € 12 € 12 € 24 € 11.
12. 12 € 12 € 12 € 12 € 24 € 12.
13. 12 € 12 € 12 € 12 € 24 € 13.
14. 12 € 12 € 12 € 12 € 24 € 14.
15. 12 € 12 € 12 € 12 € 24 € 15.
16. 12 € 12 € 12 € 12 € 24 € 16.
17. 12 € 12 € 12 € 12 € 24 € 17.
18. 12 € 12 € 12 € 12 € 24 € 18.
19. 12 € 12 € 12 € 12 € 24 € 19.
20. 12 € 12 € 12 € 12 € 24 € 20.
1.202 € 1.202 € 1.202 € 1.202 € 2.404 €

 

 

Mountain Prime

/ Yokuş Primleri

Sprint Prime

/ Sprint Primleri

Total Prizes

/ Toplam Ödül

1. 600 € 1. 600 € Stages 4.808 €
2. 300 € 2. 300 € General Classification 2.404 €
3. 200 € 3. 200 € Primes 2.200 €
1.100 € 1.100 € 9.412 €

 

 

ORGANIZATION COMMITTEE / ORGANİZASYON KOMİTESİ

 

Turkish Cycling Federation / Türkiye Bisiklet Federasyonu

 

President / Başkan                               :         Erol KÜÇÜKBAKIRCI

Acting President / Başkan Vekili        :         Yavuz ERENCE

Asbaşkanlar / Vice Presidents          :          İrfan ÇELİK

                                                                         Muhammet Berat ALPHAN

                                                                         Bayram AKGÜL

Executive Board / Yönetim Kurulu      :         Mustafa AKİŞ

                                                                          Muhammet Bilal MACİT

                                                                          Ahmed SANCAKTUTAN

                                                                          Hakan KIPIK

                                                                          Ergün GÜLER

                                                                          Süleyman Sinan ÇETİN

                                                                          Aysel ATAŞ

                                                                          Dr. Mehmet OĞUZ

                                                                          Mehmet Fatih SERT

                                                                          Mehmet Zeki KUTLU

 

Secretary General / Genel Sekreter            :  Memet AÇAK

 

 

ORGANIZATION COMMITTEE / ORGANİZASYON KOMİTESİ

 

Representatives of Local Government / Yerel Yönetimler

 

Governor of Ankara/ Ankara Valisi                                   :   Ercan TOPACA

 

 

Mayor of Ankara Ankara Belediye Başkanı                      :   İ.Melih GÖKÇEK

 

 

Provincial Director of Security

Ankara İl Emniyet Müdürü                                                  :   Mahmut KARAASLAN

 

General Director of Sports

Spor Genel Müdürü                                                              :  Mehmet Baykan

 

Ankara Directorate of Youth Services and Sports

Ankara Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü                  :    Gürhan YILDIZ

 

 

Organization Committee Contact Details / İletişim Bilgileri

 

Race Director / Yarışma Direktörü              :   Kemal AĞVAZ                    0532 434 25 82

 

Head of National Commissaire

Ulusal Başhakem                                          :   Regayip KURTOĞLU           0533 430 91 73

 

Course Director / Parkur Direktörü             :    Ahmet AKYÜREK               0532 560 65 10

 

Security Motors Coordinator

Güvenlik Motorları Koordinatörü                :     Okan ALP                             0532 638 28 55

 

Çıkış – Varış Koordinatörü

Start – Finish Coordinator                           :    Ali TANIŞ                              0537 845 50 00

 

 

Logistics Coordinator

Lojistik Koordinatörü                                   :    Fatih AK                                0553 531 03 88

 

 

International Correspondence

Uluslararası İlişkiler                                     :   Melih TOPUZ                        0555 651 30 25

 

Timing Coordinator

Sonuç Sistemleri Sorumlusu                        : Caner SAĞCAN                     0532 373 93 79

                                                                          Muammer KÜÇÜK                 0536 606 72 90

 

Federation Officer / Federasyon Ofisi        :  Mine BAYSAL – Murat ÇELEBİ – Suat TORGAY – Fikret KELEŞ

 

 

HOSPITALS / HASTANELER

Emergency Telephone / Acil Yardım                     112

Ankara Akyurt Devlet Hastanesi                            +90 312 844 3010

Çubuk Devlet Hastanesi                                         +90 312 837 8110

Kızılcahamam Devlet Hastanesi                            +90 312 736 10 08

Beypazarı Devlet Hastanesi                                    +90 312 763 07 75

 

 

Commissaires Panel / Hakem Komitesi

 

Commissaire 1                       UCI Hakemi                           Miroslav JANOUT

                                                 Hakem                                   Regayip KURTOĞLU

                                                 Hakem                                   Barış ELMA

Commissaire 2                       Hakem                                   Aykut AKTAŞ

                                                 Hakem                                   Kadir OR

Commissaire 3                       Hakem                                   Fuat AKÇAY

                                                 Hakem                                   Selahattin YÖRÜKOĞLU

Doping Control Officer           Doping Kontrol

Finish Judge                           Sonuç Hakemi                      Bülent AYDİLEK

Time Keeper                           Kronometre Hakemi             Nurettin KİRPİKSİZ

Broom Wagon                         Süpürge Hakemi                  Deniz ALBAYRAK

Moto Info                                 Motorize Bilgi                      H.Erdem ÖZKOÇAK

Moto Commissaire 1              Motorize Hakem                  Osman MERE

Moto Commissaire 2              Motorize Hakem                  İ.Can ARSLAN

Moto Commissaire 3              Motorize Hakem                  Ali KARAKESME

 

 

11

 

15                                     16

 

 

18